Under The Ground, I'll Live Down There Without A Sound And Never Hear These Hissing Voices, All The Same .

Skrivet 2014-02-16 Klockan 19:02:12

Är det möjligt att universum är uppbyggt och planerat så att allt skit händer en människa på en och samma vecka?
Få det överstökat liksom.
Skit på skit lagras ovanpå en människas axlar under en vecka, allt för att göra plågan så kortfattad som möjligt?
Är det än tjänst eller ett test?
 
Jag vet inte vad som är mest skrämmande, att jag inte vet vilken dag det är eller att jag inte bryr mig.
Att inte kunna redogöra för vad jag gjort de senaste 3 timmarna, eller för den delen komma ihåg vilken dag det var jag tvättade håret sist.
Allt jag vet är att det gått sju dagar sedan skiten började lagras på mina axlar.
Sju dagar. Världen skapades enligt sägen på sju dagar. Kanske kan jag börja skapa nått nytt nu efter de här sju dagarna.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!