I Don't Know Where You're Going, But I Know Where You've Been .

Skrivet 2014-05-19 Klockan 23:26:45

Nöjer mig inte med ett halvhjärtat försök.
Nöjer mig inte med att trivas.
Nöjer mig inte med att överleva.
 
En dag när jag har låtit själen andas.
En dag när jag inte låtit små motgångar bli stora.
En dag när jag inte nöjde mig med att finnas, en dag när jag tog plats.
 
Jag sa ifrån, vill inte ha dina halvhjärtade försök och ärligt så äcklas jag av tanken.
Jag ska inte trivas, vill utanför comfortzone, visa vad jag går för.
Och jag nöjer mig fan inte med att överleva, jag vill leva.
 
Jag ska flytta och kan inte bestämma mig för vilken som är min favorit låt.
Det är en bra dag när det händer.
Förutom när jag matförgiftar mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!