Start A Fire Just To Watch It Burn, Over And Over .

Skrivet 2014-09-02 Klockan 20:01:42

Here we go again
 
För mycket tid med sig själv är inte hälsosamt.
Speciellt inte när man slungas från att vara runtom så många energier till att fastna med bara en version av tankar.
En version av tankar som vandrar åt alla de fel håll.
 
Att skriva ner sina tankar är hälsosamt.
På så vis kanske man kan lyckas släppa vissa av dom.
Fast samtidigt öppnar man upp en port för de som man trott blivit stängda.
 
Att stå på sig är hälsosamt.
Men kanske inte om det innebär att den personen du står upp emot tar det på fel sätt.
Samtidigt kan man inte vika sig för  rädslan av att göra någon upprörd.
Hälsosamt att välja sina punkter att försvara dock.
Måste bli bättre på det.
 
Hälsosamt att prata ut.
Men riskabelt att tynga ner någon med sin egna skit.
Alla har skit att bära på axlarna, inte fan behöver de lite extra från mig, som egentligen inte spelar någon roll.
 
Jag hatar människor med perfekta tänder.
Jag hatar människor som inte kan ta kritik.
Jag hatar människor som tar på sig offerkoftan när de inte får bestämma.
Kids are gonna do what they want


Kommentarer
Postat av: Din fröken Ehn

Skrivet 2014-09-03 Klockan 10:35:09
<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!